Retour aanmelden

Beste klant,

Wij vinden het jammer dat u een gekocht product wenst te retourneren.
Het terug sturen van product(en), begint bij het aanmelden van uw retour.

Een retour verzoek voor het terug sturen dient altijd eerst door ons te worden gecontroleerd en verwerkt.

Wacht onze instructie mail daarom altijd af!

Wanneer kan ik retourneren?
– Retour dient aangemeld te zijn binnen 14 dagen na ontvangst
– Terug sturen mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst

Wanneer is retourneren mogelijk?
– Bij schade door logistiek/bij aankomst
– Verkeerd product ontvangen
– Herroeping periode van 14 dagen (niet tevreden / afzien van aankoop)

Bezorg (verzend) kosten terugbetaald?
– Bij volledige retour (binnen de voorwaarden) betalen wij ook de bezorgkosten terug

Retour (verzend) kosten vergoed?
Vanuit de wet is het zo geregeld dat de kosten voor het retour sturen van een bestelling niet door een webwinkel dienen te worden vergoed. Wordt een bestelling teruggestuurd, dan betaalt niet de webwinkel deze kosten, maar de koper. Uiteraard zijn er uitzonderingen. U krijgt altijd duidelijke uitleg van hoe we de retour gaan verwerken en wat u van ons mag verwachten.

MM slash DD slash JJJJ
Wanneer heeft u product/producten die u wenst terug te sturen, besteld?
Kenmerk van de order die u wenst terug te sturen. Zonder dit kenmerk kunnen wij uw retour aanvraag niet in behandeling nemen.
Om wat voor levering gaat het?
Via welk kanaal heeft u, uw bestelling geplaatst waarvoor u een retour wenst aan te melden?
Omschrijving van producten die u wenst terug te sturen.
Wat is de reden van uw verzoek tot terugsturen van een of meerdere ontvangen producten?
Naam(Vereist)
Adres(Vereist)